Informācija par vakanci

Publicēšanas datums

3. Novembris, 2020

Klientu servisa menedžeris / -e

Pienākumi:

  • kravu pārvadājumu procesa kvalitātes kontrole
  • darbs ar esošajiem klientiem
  • dokumentu sagatavošana un noformēšana
  • atskaišu sagatavošana

Prasības:

  • augsta atbildības sajūta, komunikablitāte, mērķtiecība un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu, stresa noturība un spēja operatīvi apstrādāt tekošo uzdevumu apjomu
  • prasme viegli un saprotami runāt pa telefonu
  • prasme atrast individuālu pieeju katram klientam
  • augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
  • labas latviešu, krievu valodas zināšanas,
  • angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
  • labas datorprasmes

Piedāvājam:

  • darbu stabilā uzņēmumā
  • apmācību
  • profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanos
  • draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu
  • stabilu un konkurētspējīgu atalgojumu, sociālās garantijas

Ja Jūs ieinteresēja mūsu piedāvājums un atbilstat mūsu izvirzītajām prasībām, lūdzam atsūtīt savu CV, vēlams foto un motivācijas vēstuli sadaļā “pieteikties”. Vēstules nosaukumā uzrādiet vakanci uz kuru pretendējat. Neskaidrību gadījumā lūdzu zvanīt. Sazināsimies ar pretendentiem, kas būs izvirzīti uz nākošo kārtu.

Pieteikuma forma

Veikt pieprasījumu